Alkeiskurssit

 

Jos et ole ennen harrastanut toiminnallista treenaamista tai haluat tutustua erityisesti meidän välineistömme mahdollisuuksiin suosittelemme osallistumaan alkeiskurssille. 

Toiminnallisen harjoittelun alkeiskurssilla tutustumme tarkemmin tilan välineisiin sekä opettelemme turvalliset tekniikat. Tekniikkaopetuksen lisäksi tunnit sisältävät päivän treenin.

Kurssi on jaettu kahteen tasoon jotta voit valita sinulle sopivan ryhmän lähtötasosi huomioiden. Suositeltavaa on käydä ensisijaisesti ensimmäinen taso vaikka olisitkin kokeneempi treenaaja. Toinen taso on tarkoitettu salin käyttäjille, joille toiminnalliset treenit ovat tuttuja entuudestaan ja haluat kerrata tekniikkaasi mm. levypainotekniikoiden osalta.

 

Asiakkaiden palautteita kurssista ja päivätreeneistä:

Alkeiskurssille oli matala kynnys tulla. Mä varsinkin ajattelin etten kehtaa tulla “pro-tyyppien” joukkoon, niin tuosta oli hyvä aloittaa, kun kaikki muutkin olivat vasta-alkajia. Kyllähän siinä itsensä voitti, kun porukassa jaksaa ja yrittää vielä vähän enemmän kuin mihin ajatteli pystyvänsä.

-Elina

Alkuun oli iso kynnys lähteä mukaan kokeilemaan kun ajattelin onko itsellä mitään mahdollisuuksia pysyä muiden mukana. Mukaan lähdettyä oli positiivinen yllätys miten pärjäsinkin tunneilla ja miten kaikkia liikkeitä pystyi soveltamaan kaikille sopiviksi.

-Anna

 

Tulevat alkeiskurssit on merkattu viikkokalenteriimme. Alkeiskurssi käynnistyy kun osallistujia on vähintään 4 ja maksimissaan 8 osallistujaa. Yhdelle kurssille emme ota enempää osallistujia, jotta opetus on riittävän yksilöllistä. Kurssit käynnistyvät kahden viikon välein, jos osallistujamäärä täyttyy.

Voit myös koota oman porukan min 4 henkilöä tai max 8 henkilöä ja ehdottaa meille aikaa.

Muista ilmoittautua ajoissa mukaan!

Taso 1. (2 x vk, yhteensä 4 treeniä)
1.1 Kehonpainoharjoitteita omalla kehon painolla + Consept: hiihto- ja soutulaitteet.
1.2. Erilaiset pallotekniikat: Slamball, voima/tekniikkapallo, seinäpallo ja köydet.

Molemmat osiot sisältää 2 treenituntia iltapäivän (ke. ja pe.) tai aamupäivän (ti. ja pe.) ryhmässä.

Taso 2. (2 x vk, yhteensä 4 treeniä)
2.1 Kisakahvakuulan perusteet
2.2 Levypainotekniikat

Molemmat osiot sisältää 2 treenituntia iltapäivän (ke. ja pe.) tai aamupäivän (ti. ja pe.) ryhmässä.

Kaikilla alkeiskurssin tunneilla alkulämpö, tekniikan harjoitus ja lyhyt treeni. Jokaisen kurssikerran kesto a’60min/kerta.