Toiminnallinen harjoittelu

 

Lisää arvoja arjen liikkumiseen saadaan toiminnallisen harjoittelun kautta. Harjoittelun haastavuus ja kalorinkulutus on huipussa, samalla kun harjaannutat koordinaatiota, yleistä kehonhallintaa ja tasapainoa. Kuntosalilaitteiden sijaan toiminnallisessa harjoittelussa käytetään kehon omaa painoa ja vapaasti liikuteltavia harjoitteluvälineitä, joissa on viittaus työssä ja arjessa käytettäviin liikeratoihin. Samalla harjoitteella saat halutessasi lihaskunnon ja kestävyyden lisäksi tehoa omaan lajiisi tai yleiseen arjen jaksamiseen.

Harjoittelu on suositeltavaa kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille, perusterveille ihmisille. Toiminnallinen harjoittelu on helppo skaalata jokaisen omien tavoitteiden ja senhetkisen kuntotason mukaiseksi. Tavoitteena on harjoittaa lihaksistoa ja kehonhallintaa monipuolisesti ja yhdistää suorituksiin sekä kestävyyttä että räjähtävää voimaa kehittäviä harjoitteita. 

Toiminnallinen harjoittelu kehittää kaikkia fyysisiä ominaisuuksia: hapenottokykyä, lihaskestävyyttä, voiman eri lajeja, liikkuvuutta, nopeutta, koordinaatiota, kehon hallintaa ja tasapainoa.

Toiminnallinen treenaaminen on parhaimillan yhteisöllistä ja nousujohteista liikkumista kohti yleiskuntoa ilman kehon fyysisiä heikkouksia.

“Toisin sanoen, tää sopii just sulle”!

Treenaa salillamme 24/7 omatoimisesti.

Lisäksi sinulla on mahdollisuus osallistua WOD (workout of the day) päivätreeneihin.

Alla uusi päivitetty kalenteri joka voimassa maanantai 5.10.2020 eteenpäin toistaiseksi.